Mi teszi a “méhsejt szerkezetet” a leggyakrabban választott dobozos felépítmények burkolatává? A felhasznált anyagok jellemzői és a legmagasabb minőség biztosítják az igazán nagy teherbírást, ami a legkívánatosabb tulajdonság a kisteherautók között, mind a helyi szállításban, mind a hosszabb utakon.
Konténerszerkezeteink 3,5 tonna teherbírású járművek számára készültek. A széles alkalmazkodási lehetőségek lehetővé teszik a teherautó alkalmazkodását a különböző iparágak vásárlóinak egyedi igényeihez.
A bemutatott, narancssárga Renault Master alvázon levő konténertestű szállító járművet spoilerrel és burkolatokkal látták el, hogy javítsák a jármű aerodinamikáját. A légellenállás minimalizálása észrevehetően alacsony üzemanyag-fogyasztást, valamint kényelmet és menetdinamikát eredményez.
- tengelytáv L4 4332 mm, hátsókerék-hajtás, ikeren
- fekete műanyag hátsó kerékívek
- a padló vízálló rétegelt lemezből készül
- oldalsó ajtó a test jobb oldalán, süllyesztett kazettazárral ellátva
- a tető fényáteresztő laminátumból készül
- fali burkolat fehér méhfejt panelekből, sima és egyenletes szerkezete a laminátumnak ideális reklámfelület, amely fóliával történő beillesztés után megkülönbözteti a járművet az úton
- külső bevonaok eloxált alumínium szögekből
A speciálisan rögzített lamellák fontos elemei a rakományrögzító rendszernek. Blokkoló rudat helyeznek el bennük, amely stabilizálja a szállított rakományt. A gyakorlati tulajdonságokat a padló gyors rögzítási pontjai egészítik ki a teher rögzítéséhez. A hátsó dupla szárnyú ajtó nyílik a karosszéria falaihoz, biztonsági eszközökkel nyitva tartva őket.